torsdag den 12. januar 2012

Lille fredag

Så er lille fredagen, fire skoledage til klokken fire og arbejde overstået, i morgen venter en dejlig dag med tidligt fri OG weekend! Ordet weekend lyder sødt i mine ører! Det var nu egentlig meningen at planerne for i morgen aften var at arbejde. men så heldig som jeg er, kom en sød kollega ned og spurgte, om hun ikke skulle tage vagten. Så nu skal jeg først arbejde på søndag, wupi yay! Fredag og lørdag bliver nogle gode dage, med godt selskab. Jeg skal nu bruge min fredag på min søde kæreste og lørdag skal jeg til frisør, hen til Laura og gøre mig klar til at fejre vores gode veninde Louise med et brag, nu hvor hun holder atten års fødselsdag. To rigtig lækre dage at se frem til, specielt efter denne lektie-uge, puha... Jeg håber I alle får en dejlig weekend ♥
- SJ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar