søndag den 15. januar 2012

Endnu en god weekend

Har haft en dejlig, dejlig weekend! En skøn fredag hvor jeg overnattede med min søde fyr til lørdag. Lørdag formiddag tog jeg til frisøren og fik nogle brune striber i, da jeg var blevet træt af mit ret så lyse hår og forsøger nu at få min mere ''naturlige'' hårfarve frem. Efter et godt resultat hos frisøren tog jeg hen til min kæreste veninde, Laura. Vi gjorde os klar sammen til at tage til 18 års fødselsdags fest hos vores gode veninde Louise, hvilket var en rigtig hyggelig og fed fest! I dag har jeg brugt min dag på at arbejde i syv timer, jeg kom hjem halv ni og gik derefter i gang med at lave en engelsk stil der skal afleveres senest 23.30, hvilket vil sige om 7 minutter. Heldigvis er jeg færdig, og kan snart putte mig under dynen. Krydser fingre for de kære venner i 1AC der endnu ikke er færdige!
Alt i alt, jeg har haft en rigtig dejlig weekend, og håber at jeres har været lige så god.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar