mandag den 2. januar 2012

Året der gik

Så er endnu et år gået, med masser af gode og mindre gode minder. De sidste år har vel lignet hinanden, bortset fra at man er blevet ældre og har skulle tage mere ansvar. Dette år har dog været anderledes for mig, men absolut kun på den gode måde! Jeg ved ikke hvordan jeg skal starte eller hvilken rækkefølge det burde være, derfor skriver jeg det som det falder mig ind. Jeg gik ud af folkeskolen i sommers og startede på Bornholms Gymnasium. At starte der er en af de bedste beslutninger jeg har taget i mit liv! D. 1 maj fik jeg min fantastiske kæreste, Morten, som jeg stadig er så heldig at kunne kalde min kæreste i dag, efter otte skønne måneder! Jeg har mistet og fået venskaber og mødt utrolig mange herlige mennesker. Jeg er startet til hip hop med nogle søde tøser! Jeg har shoppet for meget..ups..
Jeg er (efter min egen mening) blevet en person med mere gåpåmod og så jeg har fået et bedre humør, med mindre humør svingninger, noget jeg bestemt ikke vil klage over! Jeg havde en fantastisk afslutning på året med 12 herlige tøser, god mad, god bytur og alt for høje stilletter. Jeg kunne ikke have haft en bedre afslutning på år 2011.
Velkommen til år 2012!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar