søndag den 18. december 2011

God weekend


Så er weekenden næsten gået, og jeg har haft en fantastisk weekend! En hyggelig 50 års fødselsdags-fest med nogle herlige venner og familie, og om ikke længe kommer min dejlige kæreste, så kunne min weekend ikke have sluttet bedre!
Om små seks dage er det juleaften, jeg har sådan set godt styr på gaverne og mit nytårs-stads er kommet så nu er jeg klar, til at give den gas med nogle søde piger! Jeg er i rigtig godt humør fortiden, bortset fra når jeg tænker på det værelse der skal ryddes op og den dansk-aflevering jeg har får til i morgen, puha...... Men den aflevering er liige til at overkomme, nu hvor jeg får ferie på tirsdag hvor jeg derefter skal holde julefrokost med min klasse. Jeg har en masse gode ting at se frem til!
Hugs'  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar