onsdag den 14. december 2011

14.12.11


Det første tegn på, sneee
Julen, juleferien, julefrokost med min herlige klasse og nyyyytår, masser at se frem til! Dog er der det dårlige kolde vejr... På den anden side, så er der en masse julehygge, julepynt rundt i gaderne og i stuerne, så kan man næsten ikke undgå at blive bare en smule i julehumør! Jeg er næsten færdig med at købe gaver, på rekord tid og stort set alt kører for mig fortiden! Jeg er i godt humør, på trods af at jeg ikke kan komme til hiphop pga. jeg skal forberede mig til fysikprøven i morgen, ikke noget at råbe hurra for... Jeg håber at jeg når at komme rigtig meget i julehumør, før 
d. 24, mon ikke julefrokosten med klassen kommer til at hjælpe på det?? Det tror jeg!
Glædelig Jul. 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar