søndag den 27. november 2011

1. advent




Så er det første advent, og jeg har været så heldig at bruge min 1. advent på en hyggelig tur i svømmehallen med tre dejlige veninder, Rosa, Emilie og Ronja. Men ud over en masse hygge, plask i vandet og svømmehallens rutsjebane, sidder jeg nu med Rosa og kæmper med en danskstil, som vi nu har gjort i et par timer.. Heldigt at vi har nogle timer til at lave den færdig i morgen, for jeg orker godt nok ikke mere nu! Jeg har nu mest lyst til ingen skoledag i morgen, men nu hvor det at blive væk giver fravær og at de første standpunkts karaktere skal skrives ind i morgen, så må man vel hellere møde op, om man så orker eller ej... Ud over min lyst til en hjemmedag i morgen, så har jeg egentlig ikke rigtig været i julestemning, men efter nogle julesange og snak om julepynt, så kan jeg da godt mærke at det er ved at ændre sig, og når lønnen går ind på kontoen skal jeg ned og købe en masse julekaldenere, uhm! Glædelig 1. advent til jer!

A lot of hugs, Sissi CJ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar